Redcord medical

Liečebná metóda Neurac( neuromuskulárna activácia) vychádza zo špeciálnych terapeutických a presne dávkovaných cvičení v aparátoch Redcord. Cieľom tejto liečebnej metódy je odstránenie bolestí a obnovenie funkčných motorických vzorcoch. Liečba Neurac zlepšuje svalovú súhru pričom sa zameriava na príčinu problému- nielen na symtómy.

Neurac Test redcord medical je metóda, ktorá obsahuje diagnostický proces nazývaný nerac test. Tento test je zameraný na identifikáciu dysfunkcií a svalových dysbalancií. Ide o systematické vyšetrenie celého tela s cieľom nájsť nedostatky v svalových reťazcoch, ktoré označujeme ako Weak Link( slabý článok). Terapeut má k dyspozícii testovací hárok, ktorý je zameraný na hodnotenie funkcií či už globálnych, alebo lokálnych svalov. Neurac test ako jediný test hodnotí zvlásť funkčné zapájanie svalov ľavej a pravej strany tela. Pomocou neurac testu vie terapeut zhodnotiť stav pacienta a následne mu vytvoriť individuálny rehabilitačný plán.

Liečba pomocou redcord aparátu je cielene zameraná na korekciu Weak Link( slabých člankov) s následným znížením záťaže presilovaných svalov. V praxi sa často stretávame s rýchlim znížením bolesti a zlepšením pohybovej funkcie. Liečba pozostáva z presne upravených a davkovaných cvičení a techník. Terapia Redcord je nebolstivá a bez vedľajších učinkov. Individuálny terapeutický program je zostavený z cvikov, ktoré majú cieľ udržať úroveň obnovených funkcií a tým zabezpečujú dlhodobý efekt.

Redcord medical

Neurac terapia je efektína
u musculoskeletárnych ochoreniach ako sú:

• bolesti chrbtice, pánvy a bedrových kĺbov
  • bolesti krku ( stuhnutých krk, bolesti hlavy…)
  • bolesti ramien a horných končatín ( zmrznuté rameno, tenisový lakeť..)
  • bolesti dolných končatín ( skokanské koleno, patelofemorálny syndr